Friday, January 8, 2016

بميرم مادر كه پول نفت ايران كفاف خريد يك عينك تو را نمي دهد ...

عكسي گويا ، بيانگر چپاول و دزدي اموال مردم ايران !!!


روزي نيست كه اين رژيم دزد و غارت گر ، پول و مال مردم را به بهانه اي ندزدد .حقوق كارگران را ميخورد ( نه يكماه و دو ماه شايد يك سال و حتي 2 سال)، آلودگي هوا مي شود، بجاي كمك به حل مشكلات و معضلات آن ، قيمت ماسك را بالا مي برد !!! بجاي كمك به مردم كه از فقر و بيكاري روبه دست فروشي آورده اند ، بساطشان را بي دليل برهم مي زند و خراب مي كند . بجاي نجات كودكان بي پناه و يتيم ، آنها  را مي دزد و به كشورهاي ديگر قاچاق ميكند و بيگاري از اين گلهاي نشكفته مي كشد .بجاي حل مشكل بيكاري كه اين همه جوان تحصيل كرده عاتل و باطل شده اند ، واردات از چين را بالا مي برد !!
خلاصه هر كجا نگاه مي كني، بجز اين دزد بزرگ ايران كه همين رژيم كثيف آخوندي است ، چيزي نمي بيني .
مردي بيچاره  را كه 8 عدد پرتغال از روي نداري و اجبار ، از مغازه اي بر مي دارد ، 80 ضربه شلاق مي زند و بعد خودشان و همه دارو دسته يشان ميليارد ميليارد پول ملت را به چاپ ميزنند ، انگار نه انگار !!!!

عكسي از مادر پيري ديدم كه لرزه بر اندامم انداخت و ناخداگاه اشكهايم جاري شد . بي شك كه شما هم همين احساس را خواهيد داشت .

 در هيچ كمله اي و جمله اي نمي توانم احساسم را بيان كنم ،احساس شرم مي كنم كه مادري به اين عزيزي به دليل فقر و نداري حتي عينكي ندارد كه بتواند خوب ببيند و فقط با يك شيشه عينك، روزگار را طي مي كند اما از آن طرف .....

تنها تنها يك چيز آرامم مي كند . من و ما  مي توانيم و بايد به دست خودمان اين نظام دزد را سرنگون كنيم ووجود نحسش را از روي ايران زمين پاك كنيم .
ايران و ايراني يك قدمت 100 ساله درمبارزه با  انواع واقسام ديكتاتورها را داشته و اين بار هم اين ديكتاتور مذهبي كه به اسم دين هر شارلاتال بازي مي كند را سرنگون مي كنيم و از تاريخ ايران حذفش خواهيم كرد . تا مادران گلي مثل اين مادر عزيز در كمال آسايش وامكانات زندگي كنند .
آري ما مي توانيم مثل اعتراضات مردم غيورمان در قبال چپاول اموالشان توسط رژيم به نام ” پديده شانديز“،حقمان را به هر قيمت بگيريم .  
روز  حساب رسي نزديك است ،آزادي و رهايي  را به   ايراني و ايران زمين هديه خواهيم كرد . 

0 comments:

Post a Comment