Sunday, November 22, 2015

و اما بشنويم از طرح و برنامه دانشجويان



و اما بشنويم  از طرح و برنامه دانشجويان:
اين روزها خبرهاي زيادي از شكستهاي ولي فقيه يكي بعد از ديگري در داخل و خارج ايران به گوش مي رسد، مهمترين آن صحبتهايي بود كه خود خامنه اي كرد و گفت كه در سوريه ادعا نمي كند كه به هدفي كه خواسته رسيده  حتي بهش نزديك هم نشده يعني اينكه شكست خورده ! و همچنين گفت كه   اگر همين كارها را نکرده بودیم، يعني شركت در كشتار مردم سوريه و قتلعام بيگناهان و ريختن بشكههاي انفجاري «خدا می داند در داخل مرزها، با چه مشکلات و ضربات عجیبی، دست به گریبان می شدیم».يعني خلاصه سرنگون ميشديم. پيش از آنهم كه سرمايه گذاري اش بر روي اتمي با سر كشيدن جام زهر اتمي بر باد رفت ،از طرف ديگر انواع مانورها و فریبهای  رژیم و جناحها‌ی درونی‌اش نیز شکست خورده و برباد رفته .  
وعده‌های روحاني هم كه نقش بر آب شد و چيزي جز دو هزار اعدام با خودش براي مردم به ارمغان نياورد. 
بنابراين آنچه باقي مي ماند اين است كه همه باهم يكصدا حق و حقوق پايمال شده مان را فرياد بزنيم و آنرا بخواهيم! چرا كه حقمان است و كسي نمي تواند به زور آنرا از ما بگيرد. 
در ماه گذشته شاهد همين اعتراضات توسط معلمين،كارگران و ساير اقشار  بوديم و همچنين دانشجويان در بيش از 40 حركت اعتراضي خواسته هاي خودشون رو اعلام كردند . 
حالا سوال اينجاست كه دانشگاه چه آتشي در زير خاكستر دارد؟ دانشجويان كه قشر پيشتاز، جوان، پويا، جسور و بيدار اين مملكت هستند در ماه جاري چه طرح و برنامه اي در سر دارند ؟ و فرياد اعتراض خودشون رو به چه ترتيب و در كجاها مي خواهند بلند كنند؟
مي دانيم كه رژيم از آنچه مي ترسد و هيچ كاري هم نمي تواند در مقابل آن بكند و اينرا به كرات تجربه كرده ايم، حركات جمعي است ، از آنجايي كه خواسته ها برحق است و حركت جمعي صورت مي گيرد، به تجربه معلمين و كارگران هم كه نگاه كنيم، نتيجه اي جز عقب نشيني ايادي رژيم در بر نداشته است.
پس ما منتظريم طرح و برنامه دانشجوها براي اين ماه را بشنويم و همه را به شركت فعال در اين برنامه ها دعوت كنيم.
بخصوص كه 16 آذر هم در راه است و صداي دانشجو بايد كه بلند شود و اينچنين خواهد شد

0 comments:

Post a Comment