Sunday, November 22, 2015

آيا خامنه اي از دانشجو و دانشگاه مي ترسد؟



 آيا خامنه اي از دانشجو و دانشگاه مي ترسد؟
براي اينكه به اين سوال جواب بدهيم راه دوري نبايد رفت، تنها خواندن حرفهاي اخير خامنه اي در روز 12 آبان در  آستانه سالروز گروگانگیری رسوای خمینی برای جمعی از نیروهایی که تلویزیون رژیم آنها را دانش‌آموز و دانشجو می‌خواند، كافيست كه پاسخ به روشني مشخص شود:
 خامنه‌ای در اين اظهارات بی‌ماده، اما به یکی از دغدغه‌های خود، مسأله دانشگاهها و جوانان، اشاره کرد و درباره آن هشدار داد که «دشمن تلاش فراوان می‌کند دانشگاهها را… به پلی به سمت غرب تبدیل کند». این در واقع بیان دیگری از همان وحشتی است که پاسدار جعفری سرکرده سپاه پاسداران روز قبل (دوشنبه 11آبان) تحت عنوان فتنه چهارم ابراز نموده بود، از آنجا که فتنه در فرهنگ دجالگرانه رژیم به‌معنای قیام و انفجار اجتماعی است، این اشاره گویای آن است که خامنه‌ای خوب می‌داند که شکافهای درونی رژیم و زهر عقب‌نشینی‌های ناگزیر، دیروز در هسته‌یی، امروز در سوریه و فردا در حقوق‌بشر، در کجا می‌ریزد و خطر اصلی در کجا کمین کرده است.
دانشجوياني كه با بيش از 40 حركت اعتراضي ماه مهر را به ماه دانشجو تبديل كردند و بار ديگر اعلام كردند كه هيچكس حتي ولي فقيه ارتجاع نمي تواند مانعي در برابر اراده دانشجو براي رسيدن به آزادي باشد  در كمين ولي فقيه نشسته اند.
هر دانشگاه سنگري است براي آزادي و هر دانشجو تيري بر قلب ولي فقيه.  
ولي فقيه پوسيده و درمانده بعد از برجام و جام زهر اتمي چارستون بدنش به رعشه افتاده  و ترس سرنگوني تمام وجودش را در بر گرفته است. در آستانه 16 آذر دانشگاه آتش زير خاكستري است كه به زودي شعله مي كشد.
تمامي خواسته ها و حق و حقوق دانشجويان بايد كه پرداخت شود و دانشجو از اين مينيمم ها كوتاه نمي آيد.
اگر همه باهم و يك صدا برخيزيم هيچ قدرتي نمي تواند جلوي ما را بگيرد. 
خامنه اي هم از همين يكدلي و يكصدا بودن است كه مي ترسد!  
به خامنه اي مي گوييم: در دمشق و سوريه به دنبال دشمن نگرد! دشمن همينجا زير گوشت در دانشگاه بيدار است و تاج و تخت سفياني ات را به زير خواهد كشيد. بترس!

0 comments:

Post a Comment